Gå till innehåll

Incredimail


Vanessa

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hej, jag har incredimail 2 installerad på min dator men när man startar den kommer det upp en ruta som säger att man ska uppgradera men när jag gör detta så hänger sig hela datorn och blir segare och segare.

Jag har testat att avinstallera allt men när jag sen ska installera om det så funkar det inte alls så det slutar med att jag får göra en

helåterstälning på hela datorn.

Då kommer den naturligtvis tillbaka igen men rutan kvarstår,

Om nu incredimail 2 ska uppgraderas varför blir då hela datorn så där ? :(

Jag hoppas det finns en vänlig själ som kan hjälpa mig lösa problemet.

Tack på förhand Mvh Vanessa.

Ps sen har underrättelserna blivit som spöken, alltså väldigt svåra att tyda/se när man får mail. Varför har det blivit så ?

Redigerad av Vanessa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Hej och välkommen till forumet! Fortsättningsvis önskas det att du placerar dina trådar i rätt forumkategori!

Tråden flyttad!

// Manneman

Taack.

Okej, nu när du har flyttat den, har du svar på mina frågor ?

Redigerad av Vanessa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taack.

Okej, nu när du har flyttat den, har du svar på mina frågor ?

Nej, det har jag tyvärr inte, jag använder inte Incredimail och har därmed inte erfarenheten att uttala mig. Har du lite tålamod ska du nog se att någon hjälper dig förr eller senare. Jag kan däremot börja ställa några inledande frågor: Är du säker på att det är Incredimail du ska uppgradera? Incredimail är ju ganska grafiskt med sina animeringar och med tanke på att dina notifieringar blir konstiga så säger kanske programmet åt dig att uppgradera drivrutinerna till din hårdvara, typ grafikkortet?

Det är gratisversionen du använder? Om det är betalversionen rekommenderar jag dig att kontakta Incredimail support. Även om jag säkert tror att någon på forumet kommer hjälpa dig så kan det vara bra att höra med dom.

Att ominstallera hela datorn är ju lite väl drastiskt för att få rätt på problemet, du kan ju göra en systemåterställning till en punkt innan det börjar kladda?

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Nej, det har jag tyvärr inte, jag använder inte Incredimail och har därmed inte erfarenheten att uttala mig. Har du lite tålamod ska du nog se att någon hjälper dig förr eller senare. Jag kan däremot börja ställa några inledande frågor: Är du säker på att det är Incredimail du ska uppgradera? Incredimail är ju ganska grafiskt med sina animeringar och med tanke på att dina notifieringar blir konstiga så säger kanske programmet åt dig att uppgradera drivrutinerna till din hårdvara, typ grafikkortet?

Det är gratisversionen du använder? Om det är betalversionen rekommenderar jag dig att kontakta Incredimail support. Även om jag säkert tror att någon på forumet kommer hjälpa dig så kan det vara bra att höra med dom.

Att ominstallera hela datorn är ju lite väl drastiskt för att få rätt på problemet, du kan ju göra en systemåterställning till en punkt innan det börjar kladda?

// Manneman

Tack, men när jag kollat grafik kortet så står det att inga upgraderingar behövs, Nej det är inte gratis versionen, jag har betalat för både gold och premium för livstid, jag har väldigt svårt med eng så därför hoppades jag på att det skulle finnas ett forum som diskuterade problem med incredimail på svenska.

Det var efter systemåterställningen som underrättelserna blev osynliga/försvann. Innnan denna återställning kom den här rutan om uppgradering upp men efter systemåterställningen så försvann rutan men då försvann underrättelserna istället :o , dom fungerade nämligen innan.

Men jag inväntar svar o hoppas på att nån kan ha en susning, tack för din tid Mvh Vanessa

Redigerad av Vanessa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hämta uppgradering till Incredimail 2 här http://www.incredimail.com/swedish/download/

sen kör jag uppgradering och utan att starta upp Incredimail

Sen skall ni kolla upp att ni senaste abobe flash player 10

ni kan avinstallera adobe flash player

När man sen startar Incredimail så talar programmet om att ni skall installeras abobe flash player

och följ anvisningarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hämta uppgradering till Incredimail 2 här http://www.incredimail.com/swedish/download/

sen kör jag uppgradering och utan att starta upp Incredimail

Sen skall ni kolla upp att ni senaste abobe flash player 10

ni kan avinstallera adobe flash player

När man sen startar Incredimail så talar programmet om att ni skall installeras abobe flash player

och följ anvisningarna

Detta har jag försökt men incredimail vill inte ens hämta filen , hela datorn hänger sig direkt, Jag har den senaste adobe Flash player,

Tack för svar.

Vanessa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...