cheeta3a Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Vad har hänt med ikonerna? Jag har försökt med det mesta men blir inte av med "fyrkanten". Vad ska jag göra för att få dom tillbaka så jag ser vad dom föreställer?? Första gången jag ser detta i Windows7 Tack på förhand o ursäkta bildstorleken (för stor?!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarru Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Jag gillar Frogart.... Lövgroda ? Har sett samma problem tidigare, . Ngn. annan som kanske har en lösning.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted July 29, 2010 Share Posted July 29, 2010 Kanske kan något av dessa metoder fixa till ditt problem? http://www.sevenforums.com/tutorials/3606-shortcut-arrow-change-remove-restore.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cheeta3a Posted July 30, 2010 Author Share Posted July 30, 2010 Jättetack för hjälpen *si3rra* dina förslag gav mej svaret Nu ser det ut som tidigare och inga konstiga "rutor" längre! *jarru* Jodå, det är en Rödögd lövgroda. Mina absoluta favoriter bland amfibierna. Inom kinesisk tradition så är grodan en lyckobringare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts