Gå till innehåll

DvdFlick/Imgburn och jag har ett problem


nick

Recommended Posts

Hej allihopa.Jag har precis införskaffat en ny dator,en HP DV8 1190 med Windows 7 64bit och det är DvdFlick/Imgburn som är problemet.På min förra dator var det en baggis,dvdflick kodade videon,imgburn brände och sen var det inga problem att spela upp i vanlig dvd-spelare vilket var huvudsyftet med bränningen.Nu är det inte lika muntert längre,på 8 av 10 försök "formaterar" min dvd-spelare skivan istället för att spela upp den fastän det många ggr finns video på dvd`n när jag spelar upp den på datorn först.Jag tror inte heller att det är min dvd-spelare,den spelade upp skivor brända med min förra dator så sent som för någon vecka sen och den är bara ett par år gammal.Skivorna jag använder,DVD-RW är inte heller nämnvärt slitna och jag har provat med "verifye the disc",utan bättre resultat,något jag aldrig behövde göra på min förra dator dessutom.Såvitt jag kan förstå så ska versionen av dvd-flick jag använder vara ok på windows 7 64 bit.Ett stort tack på förhand till alla som kan klura ut det här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...