Gå till innehåll

ATEN USB 2,0 DVI DUAL LINK I W7 OCH VISTA


Bear

Recommended Posts

Vi har tre av fyra möjliga ingångar i bruk på switchern . Båda Datorerna med W7 Home och en med W7 Professional fungerar alldeles utmärkt , men musen och tangentbordet vill inte starta via switchern men fungerar alldeles utmärkt på skärmen via switchern och fungerar med en annan mus och tangentbord direkt till datorns egen USB , när vi kör alla tre, två W7 och en Vistadator samtidigt i switchern , Aten Master View USB 2,0 DVI Dual Link. Vi vill ju ha även få Vista-datorn att fungera bra i switchern .

Redigerad av Bear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Korspostning är inte tillåten och jag raderade helt enkelt en av trådarna då det inte kommit några svar i någon av dem. Jag flyttar gärna tråden till Vista-kategorin i stället

Gällande din fråga så kan det bero på att det inte är en så vanlig konfiguration... att använda en Switch menar jag. Ha tålamod så kommer det säkert förslag på lösning...

Har du provat att byta portarna och uteslutit att det är något fel på Switchen?

// Manneman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Korspostning är inte tillåten och jag raderade helt enkelt en av trådarna då det inte kommit några svar i någon av dem. Jag flyttar gärna tråden till Vista-kategorin i stället

Gällande din fråga så kan det bero på att det inte är en så vanlig konfiguration... att använda en Switch menar jag. Ha tålamod så kommer det säkert förslag på lösning...

Har du provat att byta portarna och uteslutit att det är något fel på Switchen?

För dom som använder den över hela världen är det ju inte någon ovanlig konfiguration

// Manneman

För dom som använder den över hela världen är det ju inte någon ovanlig konfiguration.

Jag har gjort uppdatering av firmware med hjälp av vår kontorsdator som har serial ports

Jag tror att det är en konfigureringsfråga i alla tre eller fyra datorerna där jag också måste kolla

om dom eropeiska inställningarna för keyboards inte är lika som amerikanska keyboards och

får kanske ordning nu om jag konfigurerar varje dator för sig igenom switchern med hjälp av

Hotkeys från Mac översatta till PC

Redigerad av Bear
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...