Gå till innehåll

Helt otroligt!


Sunshine

Recommended Posts

God eftermiddag, gott folks. Caféet är en bra plats att skriva i och ventilera sig på... Som överskriften visar, har en son som är delägare i ett borrföretag i Norra Norrland. Det var i början 15 olika borrföretag som sökte platsen i Marocko, vem tog hem vinsten? Jo, företaget som min son är delägare i... Dom skall, under ett års tid, vara nere i Marocko och söka efter mineraler & diverse annat? Jobbar 6 månader & får vara på hemmaplan i 6 månader. Dom tjänar 4 till 5 gånger mera, än vad jag gör på ett helt år, fubbigt. Men & andra sidan, så har jag dock en son som kan hjälpa mig, om det strular till sig , när jag blir senil! Ja, det var bara för att ventilera/skriva bort en stund!

Ha det gott/gott folks...

Mvh// Sunshine

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

du får väl hänga på och ta lite semester där nere i öknen!

:D

Ja, egentligen skulle det vara skojigt! Men ett helt år? Komma hem & se ut som en ARAB? :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kul för honom... blir en upplevelse för livet!

// Manneman

Hej Manneman! Visserligen. Men han var där i början av veckan & reka lite! Han har även varit i Nairobi, Så, det blir ju inte så främmande i.a.f..... B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbar 6 månader & får vara på hemmaplan i 6 månader. Dom tjänar 4 till 5 gånger mera, än vad jag gör på ett helt år, fubbigt. Men & andra sidan, så har jag dock en son som kan hjälpa mig, om det strular till sig , när jag blir senil!

Låter som ett perfekt jobb detta :)

Härligt att du har en son som ställer upp och hjälper om så behövs, jag menar då inte enbart om du skulle bli senil vilkat jag knappast tror att du blir ;)

//Malou

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...