MrBigSpender Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Uppgradera till Windows 7 Ultimate! Kan jag göra så här: 1. Plocka ut den primära hårdisken 2. Sätta in en ny primär hårddisk med större kapacitet. 3. Sätta in en CD skivan med Windows 7 Ultimate 4. Boota upp maskinen 5. Installera Windows på den nya Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ja! Precis så du ska göra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LJ52 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 Ja det kan du. Du kan ju även ha 2 st hårddiskar i datorn. ( ej på laptop) Då kan du ha en som ett lager där du sparar alla dina viktiga saker. Vid ev ominstallation nästa gång så har du foton dokument mm kvar på datorn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBigSpender Posted October 24, 2010 Author Share Posted October 24, 2010 När bör jag välja 64bitars? Ska jag välja 64 bitars OS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LJ52 Posted October 24, 2010 Share Posted October 24, 2010 (edited) Har du mer än 3 gig ram minne kör på 64 bit så du kan utnyttja allt minne. Edited October 24, 2010 by LJ52 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts