gusi Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Jag klickade på guiden för at skapa ett trådlöst hemmanätverk. Jag följde guiden och laddade ner nätverksinställningar i ett usb som jag sedan "tankade" i min laptop. Därefter så fungerar inte mitt trådlösa nätverk. När jag sätter i nätverkssladden direkt i modemet så reparerades anslutningen till det lokala nätverket men det trådlösa fungerar inte när jag sätter i sladden i routern. Vad har jag gjort för fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted November 23, 2010 Share Posted November 23, 2010 Hej, vad är det för router du har, samt viket Windows försöker du att ansluta med. Generellt fungerar denna guide väldigt bra, även om den är för Windows XP. http://web.comhem.se/~u19125457/network.html#init_settings Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gusi Posted November 23, 2010 Author Share Posted November 23, 2010 (edited) Jag har ett zyxel och det är Windows XP. Jag testar din länk. Tack! Edited November 23, 2010 by gusi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts