Lingman Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Jag har ett problem som gör det omöjligt att höra vad teammates säger i sina mikrofoner. OBS att detta har fungerat tidigare. Jag använder moderkortets programvara Realtec. I Steam option är det omöjligt att aktivera "voice recieve volume" någon som har en förklaring till detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Har du kontrollerat att allt ljudrelaterat funkar i Windows? Microfon, ljud osv? Har det fungerat tidigare så är det antingen en uppdatering på ditt Realtek som kladdar till det eller ännu mer troligt att ditt Steam uppdaterats och därefter strular. // Manneman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lingman Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 (edited) Tack ska du ha men det fungerar inte ändå. Får väl se om jag kan komma åt Steams värdelösa support Edited December 20, 2010 by Lingman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 ... Steams värdelösa support Huvudet på spiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts