Lasse B Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 (edited) Fråga, Har en kompis som just köpt en ny dator, och som vanligt är den fullproppad med en massa som jag anser onödiga program. Finns det något bra, lätthanterligt program och på svenska som man lätt tar bort onödiga program med. Såg att på PC för alla skrev dom om detta problem, om det nu är ett problem. Ett annat sett är visserligen att stoppa i en skiva från Windows 7, och formatera datorn, vilket är bäst att göra tro ?? Lasse B Edited January 4, 2011 by Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 (edited) The PC Decrapifier. Väldigt bra program http://www.pcdecrapifier.com/home Edited January 4, 2011 by Teodor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 Men ?? är det på Svenska ?? LB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matskarlsson Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Hej! Här har du en guide till programmet PC Decrapifier: Guide Läs gärna hela artikeln: Hela artikeln /Mats Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse B Posted January 4, 2011 Author Share Posted January 4, 2011 Tackar, då avslutar jag detta, och anser det löst för min del. Ha en bra dag. Lasse B Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts