Gå till innehåll

[LÖST]Hyperlänkar i Windows Live Mail 2011?


Recommended Posts

Om jag skickar ett mail innehållande en hyperlink till svärföräldrarna som har Windows Live Mail 2011 så kommer hyperlänken i text på deras dator. Går detta att ändra med någon inställning eller är det bara acceptera att så är det?

Redigerad av fredde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag skickar ett mail innehållande en hyperlink till svärföräldrarna som har Windows Live Mail 2011 så kommer hyperlänken i text på deras dator. Går detta att ändra med någon inställning eller är det bara acceptera att så är det?

Hej fredde!

Ja, tyvärr är det väl så, att skickar man en hyperlänk, så skall mottagaren klicka på denna för att vidarebefordras till denna länk. Däremot, kopiera och spara en länk, bifogas med en fil. Så, jag ser inga problem, med att sända länk. Utan det är mottagaren som måste klicka på denna för att komma fram till den länkade sidan. Något annat svar kan jag inte finna ut!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ha missförstått frågan.

Jag skickar en hyperlänk via mail som kommer ut som vanlig text när mottagaren öppnar mailet i Windows Live Mail.

Redigerad av fredde
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ha missförstått frågan.

Jag skickar en hyperlänk via mail som kommer ut som text när mottagaren öppnar mailet i Windows Live Mail.

OK! Men visst är texten understruken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du måste ha missförstått frågan.

Jag skickar en hyperlänk via mail som kommer ut som vanlig text när mottagaren öppnar mailet i Windows Live Mail.

Du måste sätta markören efter hyperlänken och därefter trycka enter för att den skall bli klickbar hos dina svärföräldra... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

×
×
  • Skapa nytt...