Gå till innehåll

Recommended Posts

Hejsan.

En säljare på företaget där jag jobbar ringde mig för någon dag sen och var lite brydd över ett gäng läskvitton hon fick ifrån en kund. Hon hade kontakt med kunden i november 2010, där det mailades en del innan affären var i hamn. Under tiden så lästes mail och hon fick läskvitton ifrån honom.

Men så i måndags så fick hon läskvitton på samtliga mail som skickades då, igen.

Min fråga är till er är, kan man göra mail olästa, sen öppna dem igen och då skickas ett nytt läskvitto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

i många mailprogram finns valet att markera ett mail som oläst efter att man öppnat och läst det.

Och det kan ju senare ge ett nytt "läskvitto" till mottagaren, när det öppnas igen.

Mvh

Mats H

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man tar hem e-post till en e-postklient på datorn kan e-posten ligga kvar på e-postservern om de inte raderas.

Tar man sedan en ny dator i bruk och tar hem e-post till e-postklienten kommer det upp ny begäran om läskvitto även om dessa redan är kviterade på den gammla datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...