Nilsson Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 (edited) jag menar ta bort sp1 filerna härifrån > är det säkert ? kan jag göra det? ' Edited February 26, 2011 by Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Ja det är säkert. Jag personligen tog bort via cmd med välj själv, det är iallafall säkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nilsson Posted February 26, 2011 Author Share Posted February 26, 2011 har jag fortfarande kvar sp1 då? och vad händer när jag tar bort de filerna? och vad är de filerna till som ska bort ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teodor Posted February 27, 2011 Share Posted February 27, 2011 (edited) Det är säkerhetskopior av Windows ifall du vill avinstallera SP1. Om du tar bort filerna som du visade med bilden i denna tråd så tar du bort säkerhetskopiorna som skapades när du installerade SP1, men när du har tagit bort säkerhetskopian så kan du inte avinstallera SP1. Edited February 27, 2011 by Teodor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts