Keesen Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Utforskaren lägger av och startar om så fort jag försöker kopiera eller flytta filer när någon extern enhet är inblandad. Synnerligen irriterande då man vill sortera filer och lägga dom på en extern hårddisk. Nån som vet vad detta kan bero på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted March 12, 2011 Share Posted March 12, 2011 Skriv lite mer info om hårdvara och operativsystem så är det lättare för folk att ha en uppfattning om vad det är för problem du drabbats av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keesen Posted March 12, 2011 Author Share Posted March 12, 2011 Hmmm Ja jag trodde att då jag valde just tråden för Vista så räknade folk ut att det var Vista jag använde mej av. Vad mer behöver man veta då det handlar om en del av operativsystemet? Vista är fullt uppdaterat vad jag kan se men funkar gör det inte och har inte gjort på länge. I undantagsfall så kan det funka kortare stunder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats H Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Hej I Windows 7 har ibland det hjälpa med att köra sfc /scannow. http://support.microsoft.com/kb/929833 Ingen garanti dock. Skriv cmd i sökrutan, tryck Enter, välj att högerklicka på Kommandotolken, för att köra som administratör. Detta kolar/reparerar ev. systemfilsfel. Mvh Mats H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts