Gå till innehåll

Knepig IE 8 + Mozilla Firefox


margrehte

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Min vän som har fått hjälp här har även en längre tid haft problem med IE 8,så knepigt att jag inte kunnat be om hjälp av er,problemet för mej att hjälpa han är hans behov av sparad historik, nåväl så lyckades jag få han att installera räven igår och då fördes historiken över från IE.FRÅGA:i räven`s tilläggsruta så såg det inte alls ut som det skulle,det stod "default manager/inaktiverad pga säkerhet"googlade och hör tydligen till microsoft ?

han aktiverade den men efter omstart så syns ändå inte flashen i tillägg .

Jag har idag installerat IE 9 på min dator och historiken försvann, tyvärr försvann historiken för min vän i räven då jag glömde att han skulle bocka ur kakor innan han körde ccleaner,historiken för han är kvar i IE 8.

Min tanke med räven för hans del var att då äntligen fick jag han att nollställa IE 8.Fråga :kan han föra över historiken från IE 8 till räven innan han installerar IE 9 ?

Nu kom frågan igen om jag vill göra IE till standardwebbläsare,det har väl ingen betydelse ur säkerhetssynpunkt detta ?

Redigerad av margrehte
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...