LightningStrike Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 (edited) Har laddat hem hela IE9 offline installation för Windows 7 64-bit (35,2 Mb) men den envisas med att "Hämtar Internet Explorer 9". Progressbaren stannar inte "I" i texten dvs. den kommer inte speciellt långt. Får samma resultat om jag kör med online installationen... Någon som har ett tips på varför den inte vill installera. 32-bitars vill inte installera så det är rätt version. Jag har SP1 installerat Edited March 16, 2011 by LightningStrike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manneman Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Prova att sänka ditt antivirus under installationen.... beror säkert inte på det men det är värt ett försök. Är ditt Windows validerat? Här finns lite extra att läsa och hämta hjälp ifrån: http://support.microsoft.com/kb/2409098 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LightningStrike Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Tackar, mitt anti-virus var det som spelade ett spratt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts