Snoffa Posted February 27, 2006 Share Posted February 27, 2006 Hallå.. När jag bränner en dvd film så ligger minneförbruknigen på mer än hälften av mitt minne (512MB) vilket slöar ner min dator extremt.. Ska minnesförbrukningen vara så hög? Kan man ställa in så att nere inte använder så pass mkt? läggen in en printscreen nedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nologic Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 ;D hur lyckas du inte ens jag får så när jag bränner. :S Ja du försök att prova med ett annan version av nero eller uppdatera? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Hallå..När jag bränner en dvd film så ligger minneförbruknigen på mer än hälften av mitt minne (512MB) vilket slöar ner min dator extremt.. Ska minnesförbrukningen vara så hög? Kan man ställa in så att nere inte använder så pass mkt? läggen in en printscreen nedan Vad är det för nero du har? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 9, 2006 Author Share Posted March 9, 2006 Vad är det för nero du har? Senaste.. 7.0.5.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 Hej Snoffa Nero 7 Premium Swedish 7.0.8.2 Release Date: March 6th, 2006 Filesize: 104,97 MB ( 110.070.392 bytes ) På nedanstående sida/länk finns uppdateringfilen att hämta (vid laglig programvara). Välj Svenska samt bocka ur Yahoo Toolbar. http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-up.php MVH/Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snoffa Posted March 9, 2006 Author Share Posted March 9, 2006 Hej Snoffa Nero 7 Premium Swedish 7.0.8.2 Release Date: March 6th, 2006 Filesize: 104,97 MB ( 110.070.392 bytes ) På nedanstående sida/länk finns uppdateringfilen att hämta (vid laglig programvara). Välj Svenska samt bocka ur Yahoo Toolbar. http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-up.php MVH/Malou Okey, har dock ingen giltig version, men de gick att installera den ändå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Malou Posted March 10, 2006 Share Posted March 10, 2006 Hej Snoffa Okey, har dock ingen giltig version, men de gick att installera den ändå Ok. Det var ju bra att det fungerade ändå : MVH/Malou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts