Gå till innehåll

Fullt fysisktminne


IntruderCT

Recommended Posts

hej!

Nånting äter upp mitt fysiska minne! Den är fruktansvärt långsam under tiden och det tar flera minuter att starta ett program plus att explorer.exe hänger som då och då och även alla andra program. så fort jag startar min dator går % för fysiskt minne bara upp till 95% stannar där någon minut och helst plötsligt droppar den ner till 15% igen och jobbar sig upp till 95% och gör samma sak gång efter gång ca 10ggr det han hålla på en en timme

Jag har försökt läsa lite på internet men jag hittar inget

när jag öppnar "Resursövervakaren" ser jag att det står runt 100 - 300 "hårda fel/sek" på Minne

Jag har Windows 7 x64 Ultimate

4GB RAM

med en Intel core 2 duo

I burken finns 5 fläktar med CPU fläkten

post-14344-0-57436000-1304350208_thumb.j

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 månad senare...

Har nästan samma problem fast min burk kör upp till 100% och så kommer varningen att det finns lite minne och den såsa ihop totalt, bara att bota om. Det kunde gå bra som den fick stå för sig själv i 30 min då hade det gått över. Den process som verkade jobba var services.exe. Den går ju inte döda heller....

När jag stängde av det virtuella minnet så blev det betydligt bättre, nu kommer bara minnet fullt varningen och sen så är det över.

Kan ju inte påstå att problemet är löst men det blev bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...