oliwish Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Sedan jag installerade Adobe Acrobat så fungerar inte min reader. Varje gång jag försöker öppna en pdf så kommer meddelandet: "Can not use Adobe Reader in your web browser". Reader will now exit. Please exit your browser and try again" upp. Förslag att göra åt saken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Hej Har du kört alla uppdateringar ? Meny Hjälp > Leta efter uppdateringar http://www.adobe.com/support/techdocs/325271.html (Troligen inte uppdaterat med ver 7.0.7) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oliwish Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 Fungerar perfekt efter uppdateringen, tack så mycket. Förstår inte att det ska vara så känsligt för nya uppdateringar.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Hej Alla program är "känsliga"....... eller mer eller mindre buggiga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts