Gå till innehåll

Ändra inställngar i Windows Live Mail


Hanseg

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Hur gör man för att ändra inställningar för t.ex. autosvar, finns ju inte under egenskaper,någon som vet hur och var man gör ändringen

HANS

Redigerad av Manneman
Förtydligat rubriken
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Windows Live Messenger finng inget autosvar. Det du tänker på är ett add-on program (MSN Plus tror jag det heter) med vilket man kan göra en hel del andra inställningar inklusive autosvar.

I tidigare versioner så gick det att göra, så dom måste ha tagit bort det, kanske dags att byta program

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Hans, vad jag vet har det aldrig funnits auto-svar i Messenger, men i Messenger Plus! finns den funktionen, uppdaterade du från en äldre msn version så att plus! kanske behöver uppdateras på din dator? www.msgplus.net (välj bara bort verktygsfältet och bytet av startsida vid installationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Hans, vad jag vet har det aldrig funnits auto-svar i Messenger, men i Messenger Plus! finns den funktionen, uppdaterade du från en äldre msn version så att plus! kanske behöver uppdateras på din dator? www.msgplus.net (välj bara bort verktygsfältet och bytet av startsida vid installationen.

Detta gäller väl bara messenger, inte live mail om jag inte har missförstått det hela

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Ja endast i Messenger, WLM = Windows Live Messenger för de flesta.

Menar du Windows Live Mail, så förtydliga gärna det :)

Redigerad av si3rra
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja endast i Messenger, WLM = Windows Live Messenger för de flesta.

Menar du Windows Live Mail, så förtydliga gärna det :)

Har faktiskt inte tänkt på det är samma förkortning för mail & messenger, men nu vet jag

HANS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...