arnada Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 Okey, det finns en stor marknad av Tune up program, tweak program. Kalla dom vad du vill. Vilka av programmen är på "riktigt" och vilka är båg? Vilka är dom bästa? Använder du ett sådant här program? Skriv en liten feedback, lägg till en länk, och om programmet kostar så skriv ner ett ca pris. Jag själv har testat ett x antal sånna här program, många som tyvärr är båg. Och många som inte gör någon större skillnad. Jag har testat Inkline PcBooster. Ett program som kör en så kallad "auto tune" Och verkligen gör någon skillnad. Det finns även "manuell tune" för den som gillar att pilla lite. Jag märkte stor skillnad på dom datorerna jag körde de på. Märkte stor skillnad i Windows inte så stor skillnad i spel. Men du märkte allt att spelet starta snabbare och hade lite kortare laddningstider. Jag anser att detta är det bästa programmet jag nånsin testat. Rekommenderar de varmt. Program: PcBooster Version: 4.0 Hemsida: http://www.inklineglobal.com/adsales/click...eup.html?mcp=US Så, fyll på nu och låt trimmandet börja ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olivermannen Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 TuneUp Utilities 2006 äger också hårt när det kommer till att ändra Boot och Välkomsskärmen Finns att hitta på Länken borttagen av Stenis MVH Oliver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted March 24, 2006 Share Posted March 24, 2006 TuneUp Utilities 2006 äger också hårt när det kommer till att ändra Boot och Välkomsskärmen Finns att hitta på Länken borttagen av Stenis MVH Oliver Hej Oliver.... Finns det någon osynlig pengamaskin som betalar de som gör TuneUp ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts