Gå till innehåll

Tune Up Program


arnada

Recommended Posts

Okey, det finns en stor marknad av Tune up program, tweak program. Kalla dom vad du vill.

Vilka av programmen är på "riktigt" och vilka är båg? Vilka är dom bästa? Använder du ett sådant här program? Skriv en liten feedback, lägg till en länk, och om programmet kostar så skriv ner ett ca pris.

Jag själv har testat ett x antal sånna här program, många som tyvärr är båg. Och många som inte gör någon större skillnad. Jag har testat Inkline PcBooster. Ett program som kör en så kallad "auto tune" Och verkligen gör någon skillnad. Det finns även "manuell tune" för den som gillar att pilla lite. Jag märkte stor skillnad på dom datorerna jag körde de på. Märkte stor skillnad i Windows inte så stor skillnad i spel. Men du märkte allt att spelet starta snabbare och hade lite kortare laddningstider. Jag anser att detta är det bästa programmet jag nånsin testat. Rekommenderar de varmt.

Program:

PcBooster

Version:

4.0

Hemsida:

http://www.inklineglobal.com/adsales/click...eup.html?mcp=US

Så, fyll på nu och låt trimmandet börja  ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TuneUp Utilities 2006 äger också hårt när det kommer till att ändra Boot och Välkomsskärmen :D

Finns att hitta på Länken borttagen av Stenis ;)

MVH Oliver

Hej Oliver....

Finns det någon osynlig pengamaskin som betalar de som gör TuneUp  ?

;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...