hr Hjälplös Posted September 14, 2012 Share Posted September 14, 2012 Någon här som provat detta program för att styra flera datorer med en mus och ett tangentbord? Jag får det inte till att fungera på mina två datorer; den ena med Windows 7 och den andra med XP. Enl. beskrivning ska det funka med de två OS-en. På båda körs F-Secure Internet Security och det kan ju tänkas att brandväggen stoppar, men jag har testat att stänga den på en och på båda utan att det hjälper. Eller finns det något annat program (helst gratis) som gör det jobbet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hr Hjälplös Posted September 15, 2012 Author Share Posted September 15, 2012 Hittade ett program som heter Synergy och det fungerar som jag vill och med de inställningar jag har. verkar alldeles utmärkt, så problemet är löst! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts