Licknatte Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Installerat Win8 Pro och fastnat när jag efter installationen skulle skriva ut själva kvittot i form av ett meddelande i Windows Live. Hittar ingen utskriftsfunktion för att skriva ut bekräftelsen med nyckelkod och kvitto som kan vara bra att ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsb Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Har du provat Ctrl + P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Licknatte Posted October 31, 2012 Author Share Posted October 31, 2012 Tack för påpekandet ! Men utrymme för att ha med en skrivarikon finns ju ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perbear Posted November 1, 2012 Share Posted November 1, 2012 Hade du installerat en skrivare och den inte fungerade? Jag installerade min skrivare igår och gjorde en testutskrift men det var inne i inställningar av enheter/devices och inte nåt program. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts