kattis Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Vi har precis formaterat om datan och har nu två Windows XP Pro installerade. Vad göra? Tycker också när jag är inne på nätet att bilderna är större. Ser inte allt utan att flytta pilar, så var det inte innan. När man ska dra en bild åt ex sidan så svajar hela bilden. Vad är det för fel? MVH Kattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Hej Blev det 2 blev det nog fel...... eventuellt om du vet vad du gör kan du ta bort det XP som inte är C: "Svajigt" beror nog på drivrutiner: http://www.alltomxp.se/sajt/forum/index.ph...pic,2599.0.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kattis Posted April 2, 2006 Author Share Posted April 2, 2006 Hur gör jag för att ta bort den som inte är i c och hur vet jag vilken det är? Vad ska jag hitta drivrutiner till?' Var hittar jag sånt som är lättförståeligt att ladda ner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted April 2, 2006 Share Posted April 2, 2006 Hej Den här bilden kommer du fram till när du installerar fast på Svenska: Observera att du måste Ta Bort partitionerna du har, du har anatagligen installerat om en ny XP på en annan partition. To delete the selected partition, Press D fast på svenska Så enklast börjar du om från början och tar bort båda. Drivrutiner är inte enkelt om det strular men följ mina länkar. Eftersom det är bilden så är det förmodligen grafikdrivrutinerna vad du nu har ??? 1:a gången är det inte lätt......... annars får man köpa en MAC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts