ycc Posted May 23, 2013 Share Posted May 23, 2013 (edited) Hej, Skulle stänga av Vista (HP Pavillion). Den hänger sedan några timmar med den blåa skärmen "Logging off ...". Ingen aktivitet på disken, Skärmsparare och hibernate fungerar. ctrl-alt-del ger inget svar. F8 ger ej felsäkert läge, men det är kanske normalt vid hibernate. Inga speciella aktiviteter på sistone, inga uppdateringar e.dyl Tacksam för tips akut. Datorn hänger okontaktbar. ycc Edited May 23, 2013 by ycc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution si3rra Posted May 23, 2013 Solution Share Posted May 23, 2013 håll in av/på knappen i några sekunder för att bryta strömmen och datorn stängs av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ycc Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Jag har tvekat lite att göra detta eftersom dn håller på med avloggning. men jag tror jag följer ditt råd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ycc Posted May 23, 2013 Author Share Posted May 23, 2013 Tack si3rra, ditt råd löste problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts