candela Posted June 21, 2013 Share Posted June 21, 2013 (edited) Hej! En god vän har nu fått Outlook.com (hade tidigare Hotmail). Skall försöka hjälpa honom med att spara bilder på datorn. När jag skickar bildfiler via Outlook 2010 så kommer bilderna upp i mailet i stället för som bifogade filer. Hur gör jag enklast för att föra över bilderna till "Mina bilder" på hans datorn? Vill inte spara dem i "molnet" som tydligen är det aktuella med Outlook.com. Med vänlig hälsning candela Edited June 27, 2013 by candela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Britt T Posted June 24, 2013 Share Posted June 24, 2013 (edited) Hej! Om bilderna är skickade som bifogade filer, får åtminstone jag upp valtet "Hämta" ovanpå bilden till Outlook.com Det går även att välja "Hämta alla som zip" när det finns flera bilder i mailet. När bilderna är skickade via Infoga/Bild i programmet Outlook finns valet att högerklicka på bilden och välja "Spara bild som..." Med vänlig hälsning Britt Edited June 24, 2013 by Britt T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts