Gå till innehåll

Google Chrome hakar upp sig och laddar inte


ny157

Recommended Posts

För någon vecka sedan slutade Google Chrome att fungera.

 

Jag har sedan dess ominstallerat min dator, jag har windows 7. Och gjort alla möjliga uppdateringar. Men jag får inte Google Chrome att fungera.

 

Jag har sökt på lösningar men inget av det jag hittar verkar fungera.

 

Öppnar jag ett Google Chrome fönster så ibland/ibland inte kommer min första sida upp som är Google. Klickar jag sen på gmail så händer inget. Väljer jag att söka efter ngt så kommer ordet inte upp. Det hakar upp sig helt enklet. Väljer jag på samma Google Chrome fönster att klicka på de tre strecken och sedan nytt inkognito fönster så kommer ett nytt inkognito fönster upp men detta fungerar heller inte. Däremot om jag går tillbaka till ursprungs fönstret Google Chrome så har då gmail kommit upp (om det var det jag klickade på) eller sökningen efter det ord jag skrev in i google sök kommer upp.. Alltså om jag vill komma ngn vart måste jag öppna ett nytt inkognito fönster varje gång. Det fungerar inte.

 

Snälla är det någon som kan hjälpa mig att få igång Google Chrome. Jag tycker det är mkt bättre än IE.

 

Tacksam för hjälp.

 

A.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...