Hanseg Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 (edited) När jag startar Outlook så får jag detta felmeddelandet "Det går inte att starta Microsoft Outlook. Det går inte att öppna Outlookfönstret. Det går inte att öppna mapparna. Åtkomst nekad till filen C:\Users\HANS\AppData\Local\Microsoft\Outlook\bolja_73_hotmail0.ost Du måste ansluta till Microsoft Exchange minst en gång innan du kan använda Outlook-datafilen (.ost)." Någon som kan detta och ev förklara för mig vad som kan ha hänt. Hur ansluter jag Microsoft Exchange HANS Edited June 29, 2015 by Hanseg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
si3rra Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Prova reparera din Outlook fil om den blivit felaktig https://support.office.com/sv-se/article/Reparera-Outlook-datafiler-pst-och-ost--25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanseg Posted June 29, 2015 Author Share Posted June 29, 2015 Prova reparera din Outlook fil om den blivit felaktig https://support.office.com/sv-se/article/Reparera-Outlook-datafiler-pst-och-ost--25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253 Har redan provat den lösningen utan resultat + några andra. har istället installerat en gammal backup från sept förra året, har varit för slö för att göra nya backuper, TYVÄRR får skylla mig själv HANS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted June 29, 2015 Share Posted June 29, 2015 Någon som kan detta och ev förklara för mig vad som kan ha hänt. Hur ansluter jag Microsoft Exchange HANS Är det företagsmail som hämtas från Windows Server/MS Exchange, om inte kan du glömma det felmeddelandet och koncentrera dig på andra lösningar. Har du reparerat installationen av Outlook via "Kontrollpanelen\Alla objekt på Kontrollpanelen\Program och funktioner"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts