nagrom54 Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 man ska kunna ändra lite mer på startmenyn men i egenskaper på aktivitetsfältet finns inte startmenyn och under navigering endast en flik är det fler som har det så ? har windows 10 home Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGJ Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) Det ser likadant ut i pro Har du kollat i inställningar, anpassning, start. Edited August 7, 2015 by LGJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredde Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 Om du vill ändra lite mer i utseendet på W10 så finns Classic Shell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagrom54 Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 (edited) har gått in på lite engelsktalande sidor där ser det annorlunda ut dom har startmenyn i fältet där dom kan ändra lite mer men ok får väl nöja mig med detta Edited August 7, 2015 by nagrom54 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGJ Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) Har du någon länk till den sidan?? Jag tror inte den bilden är från W10 RTM edit: och det är ingen skillnad på build version eller något annat mellan olika språk, det är samma. Har för mig att det såg ut så där i beta versionerna i våras Edited August 7, 2015 by LGJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagrom54 Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 http://www.alltomwindows.se/forum/topic/29374-startmenyn/ hoppas jag inte sett fel läser lite snabbt ibland Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGJ Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) Kolla länken ovan, du har länkat till dig själv Edited August 7, 2015 by LGJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagrom54 Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 http://winsupersite.com/windows-10/windows-10-tip-customize-start-menu ooops sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LGJ Posted August 7, 2015 Share Posted August 7, 2015 (edited) Något gammal ja. Edited August 7, 2015 by LGJ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nagrom54 Posted August 7, 2015 Author Share Posted August 7, 2015 så då är den borta då hittade lite andra sidor med liknande info troligen gammalt skit det också Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts