Gotte156 Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Hej alla! Längre fram vill jag fornatera om min Hårddisk och göra en nyinstallation. Är formartering inbyggt i ISO-skivan eller rekomenderar ni ett externt program och i såfall vilket?? Tack för alla svar! Gottfried Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janhol Posted September 22, 2015 Share Posted September 22, 2015 Hej alla! Längre fram vill jag fornatera om min Hårddisk och göra en nyinstallation. Är formartering inbyggt i ISO-skivan eller rekomenderar ni ett externt program och i såfall vilket?? Tack för alla svar! Gottfried Inbyggt i ISO-skivan, dvs i installationsprogrammet väljer man att ta bort partitionerna en och en och sedan skapar programmet nya tomma formaterade partitioner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotte156 Posted September 23, 2015 Author Share Posted September 23, 2015 Hej! Tack för svaret! Gottfried Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts