bobbe112 Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 hej har fått problem med min dator när jag klickar på microsoft edge så kommer den blåa rutan upp i några sekunder och sen stängs programmet så nu undrar jag om någon vet hur man löser det eller om man kan installera om programmet på något sätt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janhol Posted November 25, 2015 Share Posted November 25, 2015 hej har fått problem med min dator när jag klickar på microsoft edge så kommer den blåa rutan upp i några sekunder och sen stängs programmet så nu undrar jag om någon vet hur man löser det eller om man kan installera om programmet på något sätt? https://www.reddit.com/r/windows/comments/3gsoin/edge_does_not_start/ Har raderat bort delar av inlägget. Då länken fortfarande innehåller en eventuell lösning låter jag det vara kvar... fortsättningsvis undanber vi oss otrevliga kommentarer. //Mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts