Per Johnsson Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Jag har problem för jag har avinstalerat Norton men det försvan inte från listan på "lägg till/ta bort program" och nu vill jag instalera det igen men det händet inget när ja försöker öppna setup.exe filen. snälla hjälp mig. ps. ja avinstalerade de för att kunna instalera panda anti virus men inte äns när jag avinstalerar det med går det, har försökt många gånger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Hej Släng ut "njorton" med det här verktyget ;D http://service1.symantec.com/SUPPORT/INTER...97?OpenDocument Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Johnsson Posted May 9, 2006 Author Share Posted May 9, 2006 tack så mycket för hjälpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 tack så mycket för hjälpen Hej Det var så lite...... ;D En litet tips.....du tipsade i någon tråd av crackz och kör nu inte det med skyddsprogram De spärrar hela tiden serienummer som ligger på p2p sophögen och laddas ner, så helt plöstligt så funkar inte uppdateringar och då är det förkylt om man har otur. Kör hellre AVG eller Avast som är gratis.... så slipper man strul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts