Gå till innehåll

stänga av wind 10


Gotte156

Recommended Posts

Hej alla!

 

Sedan några dagar sedan kör jag wind 10 den nyaste versionen. När jag ska köra ner maskinen på kvällen verkar det så att "bakgrundbelysning" på tangenterna lyser fortfarande.

På morgonen när jag ska sätta på maskinen har jag problem. Måste trycka några gånger på knappen "start" för att stänga av. Sedan trycka jag igen på startknappen och sedan startar systemen. Jag har en Dell Insperion  som är ett år gammal.

Vad kan det bero på?

 

Tack för alla svar!

 

hälsn

 

Gottfried

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen!

 

Tack för svaret. Nej, jag "stänga av" genom att klicka på stänga av. Jag använder "ClassicShell" programmet. Nu har jag avinstallerad detta program och jag får se hur det utvecklar sig. Det verka så, som du skrev att PC gick i viloläge och inte stängdes av. Jag hade de nyaste vers. på "ClassicShell" installerad. Får se vad det blir.

 

hälsn

 

Gottfried

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Alla!

 

Har avinstallerad ClassicShell och en ny installation. Har provad olika menu som finns i ClassicShell. Efter något provande funkar nu allt. Wind10 stängs nu verkligen av och alla bakgrundsbelysningen släcks. Detta var bara en inställnings av ClassicShell.

Tack alla som har försökt hjälper till.

 

hälsn

 

Gottfried

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...