Gå till innehåll

Recommended Posts

Hej, jag har bytt C-hårddisken och har i övergången installerat viktiga program i en laptop, bl.a. Office 2010 med Outlook. Nu fungerar Outlook i laptopen. När jag nu återinstallerar Office 2010 kommer frågan upp: Vad händer om laptopen råkar vara inloggad med Outlook på Office 365 och jag loggar in på samma konto med min stationära? Kommer kontot att svara att jag har fel kod, eller går det bra?

När jag installerade kontot i laptopen råkade min stationära vara inloggad och kontot blev först installerat i laptopen, inkorg osv blev nedladdade, men sedan kopplades Outlook ner och en ruta med krav på lösenord kom upp. Jag klistrade in lösenordet, men kom inte in. Försökte sedan via webmailen logga in, men där stod att jag försökte logga in med det gamla lösenordet! Nu vill jag inte sabba det hela igen!

Vad är det som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 månader senare...

Hej, inget svar fick jag i denna tråd, men det löste sig genom att jag via administratören fick ett nytt lösenord och nu vågar jag inte ha Outlook2010 i mer än en dator. Jag kör med webmail via andra datorer. Nu har jag fått ett annat problem i Office365 som jag startar ny tråd om.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...