Tomas E Posted August 28, 2022 Posted August 28, 2022 När jag for omkring med musen råkade jag trycka ner musknappen över en mapp och sen flyttade jag musen och släppte den i en annan mapp. Den är nu en undermapp till denna mapp och jag har försökt att dra ut den därifrån och lägga den där den var. Men det finns inga "mellanrum" mellan mapparna så den hamnar alltid som undermapp i en annan mapp när jag försöker. Nån som vet hur man gör? Quote
Tomas E Posted August 28, 2022 Author Posted August 28, 2022 (edited) Lägger till att jag provat högerklicka och välja flytta, men det händer inget efter det. Det är som att det kommandot inte fungerar alls. Edited August 28, 2022 by Tomas E Quote
Solution Tomas E Posted August 28, 2022 Author Solution Posted August 28, 2022 (edited) Jag löste det genom att skapa en ny mapp, flytta innehållet från undermappen till denna mapp varefter jag tog bort undermappen och gav den nya mappen samma namn som den tidigare. Edited August 28, 2022 by Tomas E 1 Quote
Recommended Posts