Gå till innehåll

Förnya Microsoft 365. Kostnad?


Recommended Posts

Jag vill fortsätta använda Word, Excel och Powerpoint på svenska och behöver nu förnya Microsoft 365. (Vill inte ha enbart Open Office eller Google docs.)
Ett år kostar 840 kr.
 
Men här kostar det 440 kr.
 
Är det olika produkter? (Det står Office 365 vilket väl är en äldre version. Men bilden tycks visa en modernare version. Om jag förstått saken rätt.)
Är det tryggt och säkert att köpa från den sajten? (Jag blir lite tveksam eftersom delar av texten är dåligt översatt.)
 
På Dustin är kostnaden 669 kr, men det är väl en äldre version?
 
Finns det något bra ställe där jag kan skaffa det jag behöver, men till ett lägre pris?
 
Tack på förhand!
 
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, Annika1 sade:
Jag vill fortsätta använda Word, Excel och Powerpoint på svenska och behöver nu förnya Microsoft 365. (Vill inte ha enbart Open Office eller Google docs.)
Ett år kostar 840 kr.
 
Men här kostar det 440 kr.
 
Är det olika produkter? (Det står Office 365 vilket väl är en äldre version. Men bilden tycks visa en modernare version. Om jag förstått saken rätt.)
Är det tryggt och säkert att köpa från den sajten? (Jag blir lite tveksam eftersom delar av texten är dåligt översatt.)
 
På Dustin är kostnaden 669 kr, men det är väl en äldre version?
 
Finns det något bra ställe där jag kan skaffa det jag behöver, men till ett lägre pris?
 
Tack på förhand!
 

Att bilderna skiljer sig beror bara på olika produktbilder. En prenumeration på Office 365 innebär per automatik att man också använder den senaste versionen då det är en prenumeration. 
livekort.se säljer sina produkter lite annorlunda. Om det är med Office 365 som med fristående paket vet jag inte men skulle kunna tro att det är något sådant.

livekort.se har jag handlat spelabonnemang åt som present till barn och det har fungerat bra.

Jag har också flera vänner och bekanta som köpt fristående Officepaket från sidor som säljer sådana till mycket lågt pris och det har fungerat. 
Fristående paket innebär att du har Office installerat i datorn och betalar inget årsabonnemang. Nackdelen är att du inte får den senaste versionen när en ny version släpps av MS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...