Peter svensson Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 Hur får man ikonen för viruskyddet synlig hela tiden i Aktivitetsfältet? I win 10 var det bara dra ut den till fältet och släppa den där. Så lätt verkar det inte vara i 11. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solution mbgtmari Posted July 17, 2023 Solution Share Posted July 17, 2023 Har du inte placerat din tråd på fel ställe? 11 syftar väl på Windows 11? Enligt Microsoft kan man fästa en app i Aktivitetsfältet från Start eller snabblistanhttps://support.microsoft.com/sv-se/windows/så-här-använder-du-aktivitetsfältet-i-windows-11-0657a50f-0cc7-dbfd-ae6b-05020b195b07 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter svensson Posted July 17, 2023 Author Share Posted July 17, 2023 Tack det fixade sig nu. Ja med 11 menade jag windows 11. Förkortade bara. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgtmari Posted July 17, 2023 Share Posted July 17, 2023 (edited) Denna tråd står nu i Linux-forumet. Det var det jag tänkte på. Men moderatorn Cecilia eller sajtägaren Andreas Stenhall kommer att flytta den till Windows 11-forumet, när de ser det, så det behöver du inte bekymra dig om. Däremot undrar jag varför du inte markerade mitt svar med microsoftlänken, vars innehåll jag antar att du läste, som lösningen utan ditt eget tackinlägg därefter. Edited July 17, 2023 by mbgtmari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter svensson Posted July 23, 2023 Author Share Posted July 23, 2023 Ja det stämmer. Om jag skrev om detta i ett Linux forum gjorde jag fel och ber om ursäkt för det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts