Anders1980 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hejsan någon som vet när dom släpper Norton Internet Security 2007? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hejsan någon som vet när dom släpper Norton Internet Security 2007? 2007an betatestas just nu..... öppen för glada provare. Norton360 är bra mycket intressantare som man släppt till den innersta kretsen. Man kan registrera sig för den. http://www.symantec.com/home_homeoffice/publicbeta/index.jsp Kör själv TrendMicros 2007a och den är kanon.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted September 14, 2006 Author Share Posted September 14, 2006 :)men du vet inte när dom släpper den då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Norton360 kommer förmodligen inte föränn 2007 vad jag läst. NIS 2007 släpper man så fort betaprovningen är slutförd men det vet man ju aldrig hur det går eftersom en betaprovning kan göra att man måste ändra en massa i koden. Alla 2007 versioner brukar dyka upp under November. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zop Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Installerar folk fortfarande det härk som kallas Norton Antivirus, eller ännu värre Internet Security, på sina datorer? I mina ögon är Norton ett resursätande program som antar att man inte ska använda datorn till annat än att söka efter virus. Tacka vet jag NOD32. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts