guldfisk Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Jag har kört Mediacenter i ett år nu och har engelsk version som var förinstallerat, min undran är nu om det funkar att installera om till svensk version bara rätt över den engelska eller ännu bättre om det är någon som vet om det finns någon form av "språkpatch" som man kan trycka in istället? Själv har jag letat men inte hittat något. Det är trevligare med svensk version då vi kör denna genom TV:n.............folk tror ju att vi är förmer än andra som ska vara så internationella....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders1980 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Hejsan du får leta på internet för den svenska finns där. det finns kanske på dc++ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Hej Visst finns den på svenska. (nu är det då inte så många svenska ord man behöver när MCE väl är installerat) http://www.microsoft.com/sverige/windowsxp...er/default.mspx Men senaste uppdateringen förstör svenska språket. (iaf i somras) Diskutera med den du köpt datorn av alternativt MS direkt om det går att byta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts