PrzaN Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Hej.. Har länge tänkt på att uppgradera min bios, men har hört av vänner att det kan barka riktigt mycket om man gör fel :S Skulle nån kunna beskriva lite kort hur man går till väga ? Jag har ett MSI K8-N4 Platinum S939 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patriot_chrille Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Sök på www.google.se MSI K8-N4 Platinum S939 bios update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByggareBob Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Hej..Har länge tänkt på att uppgradera min bios, men har hört av vänner att det kan barka riktigt mycket om man gör fel :S Skulle nån kunna beskriva lite kort hur man går till väga ? Jag har ett MSI K8-N4 Platinum S939 Du har helt rätt, så länge inte tillverkaren av koret UPPMANAT dig att uppgradera BIOS, så skall du låta bli! Om det går fel, så barkar det riktigt åt skogen, eftersom BIOS är skrivet i ROM och inte kan återställas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts