Beckasin Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Hej! När jag sätter datorn i viloläge startar den själv efter 15-20 minuter. Någon som har något tips om vad jag kan göra? Har windows XP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plun Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Hej Kan vara lurigt... Det kan vara din Internetanslutning som vill förnya IP adressen... "Förhandling" sker med ungefär de tiderna mot en DHCP server. Eventuellt går det att avaktivera nätverkskortet att det inte får väckas om datorn är i "viloläge". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beckasin Posted October 19, 2006 Author Share Posted October 19, 2006 Provade att stänga av internetanslutningen, hjälpte inte. Jag sökte efter program som vill ut på internet. Har ett program som söker efter e-post, stängde av det innan jag satte datorn i viloläge. Datorn stannade kvar i viloläge ;D Tycker att det är konstigt att e-postprogrammet kan starta upp datorn, You`ve Got Mail heter programmet. Hoppas att problemet är löst nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts