Samm Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Hej alla där ute. jag har en viktig fråga till alla där ute, det är så att jag har en ny dator och jag är jätte rädd om den och så. jag fick med en CD-Key troligen windows kod för att installera, den koden fick jag med när jag köpte datorn. jag vet att det finns massa hackers runt världen och i datorerna, och jag ville spara min kod på ett säkert ställa både skriftligt och dataskriftligt:P så jag skickade koden till min egen mail, och så hände något underligt. nu vet jag inte om jag har gjort något fel, brytit mot lagen eller något jag namngav mailet såhär : ämne: Microsoft Windows proferssonal CD-key - något sånt minns inte rätt exakt men dagen efter kommer ett mail: idag då att jag har en Warning, det står på engelska och jag minns inte vad det stog exakt för jag raderade den snabbt för jag blev rädd kanske jag gjorde något fel allt skicka min egen cd key. men iaf det stog warning något att mailet är försenat, skicka inte sådant mail . som sagt minns inte exakt. men jag undrar om det hänt dig? snälla svara och säg hur det ligger till när man får dessa mail tillbaka med warning? tack i förhand // Sam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Ha ha. ;D Ingen fara, tror ja. Säkert bara något som gått fel eftersom du skickar till dig själv. Har också fått "varningar" när ja har provat med msstyles i hotmailen. ;D Fast du borde nog va mer rädd om din nyckel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 nää man ska kunna skicka mail till sig själv jag gör det jämt konstit sak oxå plugga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samm Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 men det såg ut som om de varnade mig för något fel jag gjorde, kanske för mitt ämne jag namngav , några fler som haft samma problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 jag ska testa göra som dig skriver tbx sen använder live mail nu vet inte om du oxå anväder det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samm Posted November 3, 2006 Author Share Posted November 3, 2006 aah, tror det är live, tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 inte nån fått nått änn har gått nästan en dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samm Posted November 5, 2006 Author Share Posted November 5, 2006 dagen efter tog det för mig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dj_Script Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 har inte hänt nått för mig ens :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts