Gå till innehåll

vad har jag gjort?


Samm

Recommended Posts

Hej alla där ute.

jag har en viktig fråga till alla där ute, det är så att jag har en ny dator och jag är jätte rädd om den och så.

jag fick med en CD-Key troligen windows kod för att installera, den koden fick jag med när jag köpte datorn. jag vet att det finns massa hackers runt världen och i datorerna, och jag ville spara min kod på ett säkert ställa både skriftligt och dataskriftligt:P så jag skickade koden till min egen mail, och så hände något underligt. nu vet jag inte om jag har gjort något fel, brytit mot lagen eller något

jag namngav mailet såhär : ämne: Microsoft Windows proferssonal CD-key - något sånt minns inte rätt exakt men dagen efter kommer ett mail: idag då att jag har en Warning, det står på engelska och jag minns inte vad det stog exakt för jag raderade den snabbt för jag blev rädd kanske jag gjorde något fel allt skicka min egen cd key. men iaf det stog warning något att mailet är försenat, skicka inte sådant mail . som sagt minns inte exakt.

men jag undrar om det hänt dig? snälla svara och säg hur det ligger till när man får dessa mail tillbaka med warning?

tack i förhand // Sam

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...