Landsfiskalen Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Hej. Korkad fråga kanske. Men vart ställer man in den genomskinliga färgen? Här är den inställd på vit och bilden blir vit när jag sparar. Ej genomskinlig. Så ja får måla dit de rosa själv. Har photoshop elements 2.0. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Finns det inte ett litet reglage som du kan skjuta från höger till vänster ovanför layers för att göra typ svart genomskinlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted November 25, 2006 Author Share Posted November 25, 2006 Tackar. Hitta reglaget, men vilket krångligt ställe. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Om du installerar vanliga fotoshop så är det inte så svårt har jag för mig... har inte det installerat nu men en inre bild säger att det var enklare i stora programmet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Landsfiskalen Posted November 26, 2006 Author Share Posted November 26, 2006 De va en ruta som skulle va ikryssad för att skydda dom genomskinliga pixlarna, så de funkar nu. Tack. ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Naturguiden Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Är man dålig på det ena får man väl vara bra på det andra ... eller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts