debeaux Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 hej jag kör skarp Windows Vista och skarp Office 2007 prof. Men jag har problem med indexeringen. testat allt känns det som. Går inte att söka i outlook.... hittar precis nada,.. Någon som har haft samma problem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 Hur länge sedan var det du installerade Vista resp. Office? Du kan ju alltid testa att nollställa indexeringen; Gå till Indexing options > Advanced > Rebuild index och se om det hjälper! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
debeaux Posted December 19, 2006 Author Share Posted December 19, 2006 Tack för ditt svar. Desvärre har jag redan prövat det..... men det hjälpte inte.. Kan man stänga av indexeringen/snabbsök så man kan söka på vanligt sätt bland sina mail och i kalendern? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts