Gå till innehåll

IE7 öppnas men stängs på en gång


zocord

Recommended Posts

Hej. Jag undrar om någon har något tips på hur man kan reparera/återställa IE7 när den vägrar starta som den skall? När jag kör ie7 så startar den, men blippar bara upp och stänger sig. Problem et kom när jag tittade på produkten "portable IE7". Jag gissar på att den ändrade några registerfiler eller dyl.

Jag vill helst slippa installera om mitt Vista, Svensk version förresten, då allt anna fungerar tillfredställande.

Jag har prövat att starta utan tillägg, jag har ingen shadowcopy på IE7 så jag kan inte återställa tidigare version. Den finns inte att ladda ner då den redan ingår i VIsta.

Några tips?

mvh

/Pierre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipsen. Det hjälpte inte att återställa i internetalternativ. Nu blir det systemåterställning. KOmmer med en rapport snart om det fungerar. Änven aero glass har stängts av förresten. Blir spännande att se om jag får tillbaka det efter systemåterställning. Jag har en riktig technetlicens, så det är inte licensen som spökar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäpp. Systemåterställnign gjorde susen. Allt verkar fungera som det skall. Även fast jag är lite tveksam till systemåteställning, fungerade sådär på sin höjd i XP, så måste jag säga att den fungerar prima i Vista.

Tack för all hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Delta i dialogen

Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...