SuperMaN Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Tja! Har en mapp på C: som jag inte kan ta bort, får upp meddelandet " you need permission to perform this action" .... Det trots att jag är inloggad som ADMIN o har full behörighet på allt, har till och med stängt av UAC ..., Mappen går mig på NERVERNA ... Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Vad heter mappen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperMaN Posted January 28, 2007 Author Share Posted January 28, 2007 zdfg zdfgSHITMacromedFlash Innehåller 2 filer: Flash9b.ocx, FlashUtil9b.exe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Har du testat att ta ägarskap av mappen och sedan ta bort den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperMaN Posted January 28, 2007 Author Share Posted January 28, 2007 Mmm d har jag, funkar ändå inte ... Har VISTA BUSINESS ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Var kommer mappen ifrån? Testat att ta bort den via en cmd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperMaN Posted January 28, 2007 Author Share Posted January 28, 2007 Vetefan vart den kommer ifrån, haft lite grejer i den innan, den va aldrig sys mapp el så ... försökte byta namn på den o så o grejeat lite men inget funkar. CMD, försökt med DEL o REM men d funkade inte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 Ok, skumt. Testat att ta bort den från felsäkert läge? Annars kan du ju testa att boota upp från Vista-DVD och välja "reparera datorn" för att sedan ta upp en kommandoprompt därifrån och förhoppningsvis kunna ta bort den på det viset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts