Lasse Pamdal Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 CTRL A (markera alla) funkar inte i alla pärmar, har testat på många olika pärmar , men det funkar bara ibland, någon som märk något liknade eller har jag det lokalt här på min dator? Det är en funktion som jag ofta använt i XP för att flytta filer o.d., men i vista vill det sig inte. Lasse P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Stenhall Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 Jag har inte märkt av några problem med det. Är det bara vissa mappar eller har du hittat något mönster för när det inte fungerar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Pamdal Posted February 18, 2007 Author Share Posted February 18, 2007 nej det verkar inte finnas något mönster, det kan hända i vilken pärm som helst. Ibland fungerar det i en viss pärm, för att nästa gång i samma pärm inte fungera. Lasse P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts