Isak Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Hej Jag hadde på min bärbara dator Office 2007 BETA. Sen skulle jag köra inn Office 2007 men setup sa att det går inte att uppgradera. Nú har jag tappat bort min Office Beta CD. Jag trodde att jag skulle kuna använda Add/Remove Programs til att ta bort betan men den är inte i listan. Då raderade jag office 2007 Beta foldern och körde upp Install igen men samma sak kom " Du kan inte upgradera Office 2007." Men nu undrar jag, Om man kan inte avinstalera det genom Add/Remove och jag har inte CD skivan. Vad kan jag göra ?? Med tack på förhand. Isak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bugeyes Posted April 27, 2007 Share Posted April 27, 2007 Skaffa ett program som tar bort program bättre än Microsofts egen rutin, t ex YourUninstaller 2006. Går att ladda ner på prov, gratis från många shareware siter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts