DanEli Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Jag har en oem version av vista home premium x64 som jag installerade för nån vecka sen. Efter installationen så funkar allt perfekt (nästan), men den stora frågan är, vart finns windows media center. Jag har sökt igenom hela datorn samt återinstallerat en gång till men utan resultat. Någonsom har råkat ut för detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasP Posted February 19, 2007 Share Posted February 19, 2007 Om media center blivit installerat så borde denna katalog finnas. C:Windowsehome media center startas med C:Windowsehomeehshell.exe /Clas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanEli Posted February 19, 2007 Author Share Posted February 19, 2007 Visst ligger det under ehome, tack för upplysningen, men problemet är det att när jag ska öppna eshell.exe så finns det inget program att köra det i. Det är en XML configurationsfil och vad öppnar man det i? Det finns en ikon som ser ut som media center som heter eshell och är ett program, men när jag fösöker öppna det så står det ett meddelande "principer för begränsning av programvara gör att det här programmet inte kan öppnas". Hur löser man det här? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest t2 Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Tryck på Start knappen Alla Program Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts