sethakan Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Kan någon skicka mig länken till java till mitt vista 64-bit. Alltså rätt på exefilen. Jag bara misslyckas, säg gärna exakt hur jag ska göra oxå, ja e så trött. Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rebom Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Kan någon skicka mig länken till java till mitt vista 64-bit. Alltså rätt på exefilen.Jag bara misslyckas, säg gärna exakt hur jag ska göra oxå, ja e så trött. Tack http://www.java.com/sv/download/windows_manual2.jsp ladda ner den o kör som allt annat:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sethakan Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Det är visst där jag försökt hela tiden. Felmeddelandet i slutet av installationen lyder: Ogiltigt kommandoradargument. Mer information finns i windows installer SDK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Japanmannen Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Högerklicka på .exe-filen och välj Kör som administratör. Använder du Kommandotolken, så ska du starta den som Kör som administratör. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sethakan Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Satan i gatan va bra. Tacksomfan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts