tobako85 Postad Mars 22, 2007 Postad Mars 22, 2007 Har hjälpt en polare med Vista under ett par dagar då han skaffa sig en ny bärbar. Jag upplever som versionen blev bättre o bättre ju mer man använda den. Men en sak som kvarstår är följande: När man är uppkopplad mot internet via det intergrerade trådlösa nätverkskortet, kan ibland anslutningen bara koppla ner sej, trots nya vista drivrutiner. När detta händer så kopplas även windowsbrandväggen ur. man får då gå in o aktivera den igen, sen koppla upp sej på nytt. Någon annan som märkt av detta fenomen, det är en bugg om något tycker jag i alla fall, verkar som att brandväggen gör så att nätverket kopplas ner då den kopplas ur av sej själv. Citera
Andreas Stenhall Postad Mars 22, 2007 Postad Mars 22, 2007 Japp, jag har problemet och har haft det sedan betatiden. Se till att ha senaste drivrutinerna för kortet. Vet du vad det är för nätverkskirt? Citera
eddi Postad Mars 22, 2007 Postad Mars 22, 2007 Hej Jag har skrivit en tråd med problem att jag inte kan koppla upp alls. Jag hade de nyaste drivrutinerna för nätverkskortet för Vista. När jag tankade ned drivrutinerna för xp och installerade, hör och häpna det fungerar perfekt. Det måste vara ett problem för D-link. Citera
Recommended Posts
Delta i dialogen
Du kan skriva svaret nu och registrera dig senare, Om du har ett konto, logga in nu för att svara på inlägget.